REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

I. DEFINICJE
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
1. Informacja Handlowa – informacja handlowa w rozumieniu art. 2 pkt 2) Ustawy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną, w szczególności zaś reklamy, oferta handlowa oraz informacje o aktualnościach,
promocjach i innych wydarzeniach dotyczących Sklepu.
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której
przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu.
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
3. Regulamin – niniejszy regulamin wraz ze wszystkimi załącznikami stanowiącymi jego integralną część,
w tym w szczególności „Polityką Prywatności”.
4. Sklep Internetowy, Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem http://kurs.bhpmichalik.pl, za
pośrednictwem, którego Klient może dokonywać zakupów określonych Towarów i Usług.
5. Towar – produkty prezentowane w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności
certyfikaty, e-booki oraz publikacje innego rodzaju.
6. Usługa – usługi prezentowane w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności szkolenia
i warsztaty.
7. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów lub Usług zawarta pomiędzy Właścicielem Sklepu a
Klientem za pośrednictwem serwisu internetowego Sklepu.
8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 3 marca 2017 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2017
poz. 683).
9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 9 czerwca 2017 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 poz. 1219).
10. Właściciel Sklepu – USŁUGI BHP I P.POŻ. Agnieszka Michalik, ul. Złota 20 , Imielin 41-407
NIP 6462666357
11. Zamówienie – czynność podejmowana przez Klienta, polegająca na wyborze w ramach Sklepu
określonych Towarów lub Usług, zmierzająca bezpośrednio do zawarcia z Właścicielem Sklepu Umowy
Sprzedaży tych Towarów lub Usług na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem www.kurs.bhpmichalik.pl prowadzony jest przez Właściciela
Sklepu.
2. Informacje o Towarach lub Usługach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich
opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są
jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz warunki dokonywania w jego ramach zakupów
określa niniejszy Regulamin.
4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
a) warunki i zasady składania w ramach Sklepu Zamówień,
b) zasady zawierania Umów Sprzedaży, których przedmiotem są określone Towary lub Usługi oraz
c) procedurę reklamacyjną i procedurę odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
5. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich
przestrzegania.

6. Właściciel Sklepu nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania ze
Sklepu Internetowego. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona przez Klienta poprzez
jego wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony Sklepu.

III. TECHNICZNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Klienta
następujących wymagań technicznych:
a) posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system
operacyjny, np. Linux lub Windows,
b) zainstalowania na urządzeniu, o którym mowa w pkt a) powyżej najnowszej, aktualnej wersji
przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Internet
Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej
pliki cookies, oraz
c) posiadania aktywnego konta poczty e-mail i numeru telefonu.
2. Klient może składać zamówienia na poszczególne Towary i Usługi pod warunkiem posiadania
programów spełniających następujące wymagania techniczne:
a) dla Towaru pod postacią certyfikatu, zaświadczenia, e-booka – program obsługujący format pliku
PDF., pub., lub mobi.

IV. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. W celu zamówienia Towaru lub Usługi za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę
internetową www.kurs.bhpmichalik.pl,  a następnie dokonać wyboru Towaru lub Usługi, podejmując
kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu.
2. Wybór przez Klienta zamawianych Towarów lub Usług (w tym ich rodzaju oraz liczby) dokonywany jest
poprzez dodanie poszczególnych Towarów lub Usług do koszyka.
3. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych:
a) imienia i nazwiska, ew. daty urodzenia (a w przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą – imienia i
nazwiska osoby składającej w jego imieniu Zamówienie),
b) adresu dostawy (tj. ulicy, nr domu, nr lokalu, miejscowości, kodu pocztowego, kraju) – o ile
zamówienie ma być wysyłane fizycznie do klienta,
c) numeru telefonu, oraz
d) adresu e-mail, a także akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako
„Akceptuję regulamin”, a następnie wysłanie Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Potwierdzam
Zamówienie”.
4. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności
za zamówione Towary lub Usługi.
5. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Potwierdzam Zamówienie” –
Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie
wybranych przez siebie Towarów lub Usług, zarówno co do ich rodzaju i liczby (ilości), jak również co
do formy płatności oraz miejsca i sposobu ich dostawy.
6. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Potwierdzam Zamówienie”, ma świadomość iż zawarcie umowy
związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Właścicielowi Sklepu zapłaty.
7. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych do złożenia Zamówienia, wyświetlone
zostanie podsumowanie Zamówienia.

8. Podsumowanie Zamówienia zawiera w szczególności następujące informacje:
a. Przedmiot Umowy Sprzedaży
b. Jednostkową i łączną cenę za zamówione Towary lub Usługi
c. Koszt dostawy,
d. Wybraną metodę płatności,
e. Oczekiwany czas dostawy.
9. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia
z Właścicielem Sklepu Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
10. Po złożeniu Zamówienia do Klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail zawierająca ostateczne
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
11. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której
mowa w ust. 8 powyżej. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z
Regulaminem.
12. Jednocześnie ze złożeniem Zamówienia na określone Towary lub Usługi, Klient może dokonać
rejestracji w Sklepie, w wyniku której zostanie utworzone dla danego Klienta indywidualne konto,
dostępne za pomocą loginu (adres e-mail Klienta) oraz ustalonego przez niego hasła (zwane dalej
„Kontem”). Rejestracja w Sklepie nie jest warunkiem koniecznym do dokonania w nim zakupów.
13. Założenie Konta możliwe jest poprzez wypełnienie przez Klienta wszystkich pól formularza
rejestracyjnego zamieszczonego na stronie Sklepu, oznaczonych jako wymagane.
14. Warunkiem koniecznym dla założenia Konta jest akceptacja przez Klienta niniejszego Regulaminu
poprzez zaznaczenie okienka oznaczonego jako „Akceptuję regulamin”, umieszczonego pod
formularzem rejestracyjnym, o którym mowa w ust. 11 powyżej.
15. Klient, przy akceptacji Regulaminu może wyrazić dodatkową zgodę na przetwarzanie jego danych
osobowych przez Właściciela Sklepu w celach marketingowych w szczególności na otrzymywanie
informacji handlowych i ofert, otrzymywania artykułów i innych bezpłatnych materiałów
szkoleniowych, kodów rabatowych na wybrane produkty w sklepie online, oferty specjalne dla
wybranych klientów i inne informacje handlowe. Taka zgoda może też być wyrażona w zamian za
uzyskanie bezpłatnego produktu lub świadczenia. Zgodę wyraża się poprzez zaznaczenie okienka
oznaczonego jako „Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych”. Klient
może w każdej chwili wycofać taką zgodę. Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z
prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
16. Klient, który dokonał rejestracji w Sklepie, przy kolejnych zakupach może posługiwać się swoim
Kontem. W ramach Konta, Klient może w szczególności śledzić status bieżących Zamówień, sprawdzać
szczegóły Zamówień historycznych, zarządzać ustawieniami newslettera, a także zarządzać danymi
swojego Konta, m. in. adresami dostaw oraz zmieniać swoje hasło.
17. Klient zobowiązany jest nie udostępniać swojego hasła do Konta osobom trzecim.
18. Właściciel Sklepu może usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze
skutkiem natychmiastowy, w przypadku istotnego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w
szczególności w przypadku gdy Klient podczas rejestracji w Sklepie internetowym lub składania
Zamówienia podał dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich,
korzysta ze Sklepu internetowego w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami
korzystania z Sieci, korzysta ze Sklepu internetowego w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla
Właściciela Sklepu, udostępniania Towary lub Usługi osobom trzecim.
19. Dostawa Zamówienia odbywa się po zawarciu Umowy i zaksięgowaniu wpłaty na konto Właściciela
Sklepu. Koszt dostawy ponosi Klient w całości

V. WŁAŚCIWOŚCI TOWARÓW, CENY I FORMY PŁATNOŚCI
1. Ceny Towarów i Usług zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto i zawierają
podatek VAT (o ile dotyczy) oraz wszelkie inne składniki, takie jak np. cła.
2. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów i Usług prezentowanych na stronach
internetowych Sklepu, wycofywania oraz wprowadzania nowych Towarów lub Usług, przeprowadzania
i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Powyższe uprawnienie nie ma
wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian, o
których mowa powyżej..
3. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
o przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Właściciela Sklepu za
pośrednictwem systemu Przelewy24, PayU. Realizacja wysyłki Towarów elektronicznych
nastąpi natychmiastowo po zaksięgowaniu wpłaty, a wysyłka Towaru fizycznego nastąpi do 5
dni po zaksięgowaniu przelewu.
o PayU i P24 płatność w ratach – przy zamówieniach powyżej 300zł, podmiotem udzielającym
pożyczki ratalnej na zakupy jest jeden z partnerów pożyczkowych PayU: Alior Bank S.A.,
mBank S.A., Kreditech Polska Sp. z o.o. lub AS INBANK S.A. Oddział w Polsce.  PayU
pośredniczy pomiędzy pożyczkobiorcą a instytucją finansową. Sprzedający nie jest stroną
umowy o pożyczkę. Realizacja wysyłki Towaru nastąpi do 3 dni po zaksięgowaniu środków.
4. Dokonując zapłaty za Towar lub Usługę Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów
rabatowych lub promocyjnych z zastrzeżeniem o niełączeniu promocji, chyba że założenia promocji są
inne.
5. Do każdego Zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura w wersji elektronicznej, wedle wyboru
Klienta.
6. Właściciel sklepu dokłada wszelkich starań, aby możliwie wiernie prezentować oferowane produkty,
ich skład i kolory. Sposób wyświetlania koloru zależy od używanego systemu operacyjnego i sprzętu.
Właściciel sklepu nie może zagwarantować, że komputer, monitor lub urządzenie mobilne
użytkownika sklepu, wiernie odwzoruje kolory.
7. Wymiary produktu podane na stronie produktu są jedynie orientacyjne i mają ułatwić wybór opcji,
modelu, ale nie są rzeczywistymi wymiarami produktu. Wymiary rzeczywiste mogą się różnić zależnie
od materiału, z którego wykonano produkt.

VI. KOSZTY I TERMIN DOSTAWY
1. Dostawa Towarów ograniczona jest do obszaru Unii Europejskiej i realizowana jest za pośrednictwem
usług firmy kurierskiej Furgonetka lub Poczta Polska.
2. Koszty dostawy podane są w koszyku Klienta przed zatwierdzeniem przez niego Zamówienia.

VII. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW
1. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie są oryginalne, fabrycznie nowe i są objęte gwarancją
producenta.
2. Braki ilościowe i jakościowe dotyczące zawartości przesyłki, należy zgłosić mailowo do 7 dniu od
otrzymania przesyłki na adres biuro@bhpmichalik.pl .  Do zgłoszenia należy dołączyć zdjęcia

zniszczonej lub niekompletnej przesyłki wraz z protokołem zniszczenia wystawionym przez kuriera,
jeśli przesyłka była uszkodzona. Brak zgłoszenia roszczenia w zakreślonym terminie oraz brak
potwierdzenia uszkodzenia od kuriera lub niekompletności przesyłki w postaci fotograficznej w tym
terminie powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu przewozu.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Właściciela Sklepu Towaru Klient ma prawo do
reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
4. Reklamacje należy zgłosić droga elektroniczną do Właściciela Sklepu na adres e-mail
biuro@bhpmichalik.pl
5. Zgłaszając reklamację należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, numer Zamówienia, opisać powód
składanej reklamacji oraz żądanie Klienta w związku ze stwierdzoną wadą Towaru.
6. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia jej
zgłoszenia.
7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Właściciela Sklepu
podany w pkt I ust. 10 niniejszego Regulaminu.

VIII. REKLAMACJE DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA SERWISU SKLEPU
1. Właściciel Sklepu podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu
Sklepu Internetowego i zobowiązuje się do usuwania na bieżąco wszelkich nieprawidłowości w jego
funkcjonowaniu, zgłaszanych przez Klientów.
2. Klient może poinformować Właściciela Sklepu o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w
funkcjonowaniu serwisu Sklepu poprzez wysłanie stosownej informacji na adres e-
mail biuro@bhpmichalik.pl
3. W wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 2 powyżej Klient powinien podać swoje imię, nazwisko,
adres do korespondencji (w tym adres e-mail), a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości
związanej z funkcjonowaniem serwisu Sklepu.
4. Właściciel Sklepu zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia
jej wpłynięcia.

IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient będący konsumentem może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, w ciągu 14
(czternastu) dni od dnia odebrania Towaru, poprzez wysłanie formularza zwrotu drogą pocztową na
adres siedziby Właściciela Sklepu, tj.: ul. Złota 20, Imielin 41-407.
biuro@bhpmichalik.pl
2. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Właściciel Sklepu
niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty
elektronicznej.
3. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego konsumentem jest wyłączone w
przypadku:
a. Umów sprzedaży Usług i produktów cyfrowych np. certyfikat, skrypt, które nie są zapisane na nośniku
materialnym jeśli świadczenie usług rozpoczęło się, za wyraźną zgodą konsumenta, przed upływem 14-
dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej i poinformowaniu Klienta przez Właściciela
Sklepu o utracie prawa do odstąpienia od umowy,

b. towarów w postaci nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach
danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
c. świadczeń o szczególnych właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego
zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.
d. Produktów personalizowanych np. certyfikat, zaświadczenie zawierające dane klienta.
4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży umowę taką uważa się za niezawartą, a strony
zobowiązane są zwrócić to co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
5. Towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego
zarządu. Oznacza to, że produkt nie może być uszkodzony, zabrudzony, uprany, zmodyfikowany ani
noszony. Ponadto produkt powinien posiadać wszystkie oryginalne metki i etykiety. Zwrot powinien
nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odstąpienia Klienta
będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego od Umowy Sprzedaży. Zwracany
Towar należy przesłać na adres:
Usługi BHP i P.POŻ. Agnieszka Michalik, ul. Złota 20, 41-407 Imielin
Zwracany Towar powinien zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w
transporcie.
6. Właściciel Sklepu dokona zwrotu wartości Zamówienia wraz z kosztami dostawy niezwłocznie, nie
później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odstąpienia przez Klienta będącego
konsumentem w rozumieniu art. 22 1  Kodeksu Cywilnego od Umowy Sprzedaży.
7. Właściciel Sklepu ma prawo wstrzymać się ze zwrotem wartości Zamówienia wraz z kosztami dostawy
do czasu zwrotnego otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w
zależności które z zdarzeń nastąpi najpierw
8. Koszt odesłania Towaru do Właściciela Sklepu oraz jego opakowania pokrywa Klient.

X. POZOSTAŁE ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
1. W przypadku Towarów możliwa jest zamiana, wyrażona wnioskiem Klienta, o ile Właściciel Sklepu
posiada pożądany przez Klienta Towar o określonych właściwościach (w tym kolor, rozmiar). Towar
odsyłany nie może być uszkodzony, zabrudzony, zmodyfikowany. Ponadto produkt powinien posiadać
wszystkie oryginalne metki i etykiety. Koszty zamiany pokrywa Klient.
2. Właściciel Sklepu w uzasadnionych przypadkach – z przyczyn losowych od niego niezależnych,
zastrzega sobie możliwość zmiany terminu świadczenia takiej Usługi, jaką jest szkolenie, pod
warunkiem jednakże, iż nowy termin świadczenia tejże Usługi ustalony zostanie wspólnie przez
Właściciela Sklepu oraz Klienta.
3. Nieobecność Klienta na szkoleniu równoznaczne jest z należytym jej wykonaniem (spełnieniem
świadczenia) przez Właściciela Sklepu i powoduje wygaśnięcie po stronie Klienta wszelkich roszczeń o
wykonanie przedmiotu Umowy, jako bezprzedmiotowych.
4. W przypadku takiej Usługi jak szkolenie lub Klient, który nabył Usługę uprawniony jest do wskazania
innego uczestnika, który zamiast niego weźmie udział w danym szkoleniu, pod warunkiem jednakże, iż
zmiana taka zgłoszona zostanie Właścicielowi Sklepu na adres e-mail:
biuro@bhpmichalik.pl nie później niż na 1 (jeden) tydzień przed terminem świadczenia Usługi. W
sytuacji, o której mowa powyżej, Klient, który zakupił daną Usługę traci prawo do jej świadczenia
bezpośrednio na jego rzecz, w innym, późniejszym terminie.

5. Klient składając Zamówienie na Usługę wyraża zgodę na wykorzystywanie jego wizerunku
uwiecznionego na zdjęciach oraz nagraniach audiowizualnych pochodzących z poszczególnych szkoleń,
w dowolny sposób – w tym poprzez zamieszczanie na stronach Sklepu, w serwisach społecznościowych
czy w sieci Internet, dla celów promocyjnych lub reklamowych samego Sklepu lub sprzedawanych w
jego ramach Towarów bądź Usług. Zgoda, o której mowa powyżej może być przez Klienta odwołana w
każdym czasie, poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail Właściciela Sklepu,
tj. biuro@bhpmichalik.pl
6. W przypadku zakupu szkolenia na rzecz osoby trzeciej, Klient jest zobowiązany poinformować tę osobę
o postanowieniach Umowy, Regulaminu i szczegółach zakupionego szkolenia. Akceptując Regulamin
Klient oświadcza, że poinformował o treści Regulaminu osobę trzecią, uzyskując jej akceptację w tym
zgodę na utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku osoby trzeciej uczestniczącej w szkoleniu, zgodnie
z ust. 5.
7. W przypadku nieuczestniczenia w zakupionym szkoleniu, które się odbyło w terminie zakupionym
przez Klienta, Klient traci możliwość wzięcia udziału w tym szkoleniu, chociażby Usługi BHP I P.POŻ.
Agnieszka Michalik organizowało nowe szkolenie. Usługi BHP i P.POŻ. Agnieszka Michalik nie jest przy
tym zobowiązane do zwrotu jakichkolwiek kwoty zgłoszonym uczestnikom.
8. Poprzez nieuczestniczenie w zakupionym wydarzeniu, o którym mowa w punkcie 7 powyżej, należy
rozumieć niestawiennictwo klienta do godziny od rozpoczęcia szkolenia. W tym przypadku SONMAR
nie jest zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty.
9. Klient, korzystając ze Sklepu zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym w
szczególności treści obraźliwych lub wulgarnych, nawołujących do przemocy lub innych działań
sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób
trzecich,
b) korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem i niezakłócający jego funkcjonowania,
a także w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów Sklepu,
c) niewykorzystywania Sklepu do przesyłania lub zamieszczania w ramach Sklepu niezamówionej
Informacji Handlowej (spamu),
d) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach internetowych Sklepu wyłącznie dla
swojego osobistego użytku,
e) korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem, właściwymi przepisami prawa oraz
ogólnymi zasadami korzystania z Internetu (netykietą).

XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Właściciel Sklepu jako administrator danych osobowych zobowiązuje się podjąć wszelkie konieczne
środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w celu zapewnienia
bezpieczeństwa wszystkich danych i treści przekazywanych przez Klienta w związku z korzystaniem
przez niego ze Sklepu Internetowego.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego
zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu
marketingowym.
3. Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) [zwanej dalej: „Ustawą”]. Klient, który dokonał rejestracji w
ramach Sklepu ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich

wykorzystywania. Dane można przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu do Sklepu, w ramach
indywidualnego konta danego Klienta lub poprzez kontakt z Właścicielem Sklepu pod adresem e-mail:
biuro@bhpmichalik.pl
4. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów zawiera POLITYKA
PRYWATNOŚCI ZNAJDUJĄCA SIĘ NA STRONIE SKLEPU.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zdjęcia oraz wszelkie pozostałe materiały (w tym teksty, nagrania, grafiki, logotypy) zamieszczone na
stronie Sklepu są własnością Właściciela Sklepu lub zostały użyte przez niego za zgodą ich właścicieli.
Wykorzystywanie ich w celach komercyjnych bez zgody Właściciela jest nielegalne i zabronione
zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U z 2018,
poz. 1191).
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Właścicielem Sklepu a Klientem, który jest
konsumentem w rozumieniu art. 22 1  Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom powszechnym
właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Właścicielem Sklepu a Klientem, który nie jest
konsumentem w rozumieniu art. 22 1  Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze
względu na siedzibę Właściciela Sklepu.
4. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy
prawa polskiego.
5. Regulamin wchodzi w życie 10. stycznia 2022r.